Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

My luck in a nutshell

Av Sandra Petersson - 1 juli 2007 20:01

Jag har sån obotlig otur! Såg han idag, och jag har inte sett honom på sjukt länge eftersom han slutade jobba precis bredvid.

Ja, så sitter han i alla fall där, men han ser inte mig för att han pratar med några polare och jag har ingen större lust att bara hoppa fram och säga hej när han pratar med sina vänner. Så när jag ska gå ut igen och se till att han ser mig, ja då e han borta!! Blir så sjukt irriterad och inte minst frustrerad!! Nu lär det ju dröja minst lika lång tid innan han dyker upp igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Petersson - 15 juli 2007 14:10

Huj, här har det inte skrivits på en hel vecka.. Hur som helst så hinner jag inte skriva något omfattande inlägg  nu i alla fall men jag återkommer snarast!...

Av Sandra Petersson - 8 juli 2007 22:35

Carina, en gammal arbetskamrat, och jag var och tog några glas vin på the soap bar igår. Hon är också en såndär tjej man bara blir så inspirerad av, sjukt hög arbetsmoral och allmänt rolig att vara med. Vi hade hur som helst sjukt trevligt, och även...

Av Sandra Petersson - 5 juli 2007 20:56

Jag började tappa hoppet om att han skulle komma in när det var en halvtimme kvar tills jag slutade jobba, men så vipps.. där stod HAN!! snygg som få.. Vi småpratade lite och han frågade om jag hade haft en bra kväll igår.. Dessvärre informerade han ...

Av Sandra Petersson - 4 juli 2007 22:53

Superhunk har varit inne på jobbet två dagar i rad nu.. OCH vi har haft flera konversationer som inte har berört kaffe och dylikt.. Han vet inte om det än, men han ska bjuda ut mig på dejt nästa gång han kommer in.. ...

Av Sandra Petersson - 3 juli 2007 20:10

Helena är en tjej jag vill vara som. Alltid glad och positiv, och låter jämt så himla förnuftig när hon pratar. Träffade henne idag över en latte och vi kom in på att vara självdiciplinerad när det kommer till personer man känner något för. Jag måste...

Presentation

Omröstning

Är det ok att fråga vad en drink kostar om man är ute?
 Ja, det är ju mina pengar det handlar om
 Ja, men jag skulle inte göra det
 Nej, det är pinsamt
 Enbart om man är utomlands!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards